Cetakan Sistem e-Survey Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang 21/11/2024
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN KAUNTER-KAUNTER DI PEJABAT DAERAH DAN TANAH KUANTAN 2024
Para pelanggan yang dihormati. Soal selidik ini adalah hanya berkaitan dengan perkhidmatan di kaunter-kaunter Pejabat Daerah dan Tanah Kuantan. Segala maklumat yang diberikan adalah dirahsiakan. Kerjasama anda amatlah dihargai dan didahului dengan penghargaan jutaan terima kasih.
A.
MAKLUMAT PELANGGAN
1.
*
JANTINA
LELAKI
PEREMPUAN
2.
*
BANGSA
MELAYU
CINA
INDIA
3.
*
UMUR
20 tahun ke bawah
21 hingga 30 tahun
31 hingga 40 tahun
41 hingga 50 tahun
51 hingga 60 tahun
61 tahun ke atas
4.
*
TARAF PEKERJAAN
Kakitangan Kerajaan
Kakitangan Swasta
Bekerja Sendiri/Suri
Rumah/Pelajar/Pesara
Tiada Maklumat
5.
*
TUJUAN URUSAN
UNIT HASIL
UNIT KUATKUASA
UNIT PENDAFTARAN
UNIT PELUPUSAN
BAHAGIAN PENGURUSAN TANAH
BAHAGIAN PEMBANGUNAN DAERAH
BAHAGIAN PENGURUSAN DAERAH
B.
PERKHIDMATAN DAN KEPAKARAN PEGAWAI
1.
*
Kakitangan mesra pelanggan dan memberi layanan sebaiknya kepada semua pelanggan.
1
2
3
4
5
2.
*
Kakitangan mengutamakan pelanggan.
1
2
3
4
5
3.
*
Kakitangan dapat menerima pandangan atau komen daripada pelanggan.
1
2
3
4
5
4.
*
Kakitangan memberi penjelasan yang tepat mengenai sebarang soalan diajukan.
1
2
3
4
5
5.
*
Kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan.
1
2
3
4
5
6.
*
Kakitangan mengamalkan 'Amalan Senyum' sepanjang berurusan dengan pelanggan.
1
2
3
4
5
7.
*
Kakitangan mudah menjawab sebarang pertanyaan yang diajukan.
1
2
3
4
5
C.
MASA, KEMUDAHAN DAN PERSEKITARAN
1.
*
Ruang menunggu luas dan selesa.
1
2
3
4
5
2.
*
Angka Giliran disediakan dan mudah dilihat.
1
2
3
4
5
3.
*
Bilangan petugas kaunter mencukupi.
1
2
3
4
5
D.
PANDANGAN / CADANGAN
Pandangan atau cadangan pelanggan dalam membantu meningkatkan lagi mutu perkhidmatan di kaunter.
1.
Nyatakan cadangan anda
TERIMA KASIH DI ATAS KERJASAMA TUAN / PUAN MELENGKAPKAN BORANG SOAL SELIDIK INI. SEMUA MAKLUMAT HANYA AKAN DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN KAJIAN INI SAHAJA.