Cetakan Sistem e-Survey Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang 21/11/2024
NOVEMBER KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DI KAUNTER HASIL, PEJABAT DAERAH DAN TANAH PEKAN 2024
A.
MAKLUMAT PELANGGAN
1.
*
JANTINA
LELAKI
PEREMPUAN
2.
*
BANGSA
MELAYU
CINA
INDIA
LAIN-LAIN
3.
*
UMUR
20 tahun ke bawah
21 - 30 tahun
31 - 40 tahun
41 - 50 tahun
51 - 60 tahun
60 tahun ke atas
4.
*
PEKERJAAN
KAKITANGAN KERAJAAN
KAKITANGAN SWASTA
BEKERJA SENDIRI
SURI RUMAH
PESARA
LAIN-LAIN
B.
PERKHIDMATAN DAN KEPAKARAN PEGAWAI
1.
*
Kakitangan mesra pelanggan dan memberi layanan sebaiknya kepada semua pelanggan.
1
2
3
4
5
2.
*
Kakitangan memberi penjelasan yang tepat mengenai sebarang soalan diajukan.
1
2
3
4
5
3.
*
Kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan.
1
2
3
4
5
4.
*
Kakitangan mengamalkan 'Amalan Senyum' sepanjang berurusan dengan pelanggan.
1
2
3
4
5
5.
*
Kakitangan mudah menjawab sebarang pertanyaan yang diajukan.
1
2
3
4
5
TERIMA KASIH DI ATAS KERJASAMA TUAN / PUAN MELENGKAPKAN BORANG SOAL SELIDIK INI. SEMUA MAKLUMAT HANYA AKAN DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN KAJIAN INI SAHAJA.