Cetakan Sistem e-Survey Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang 03/04/2025 |
 |
MAC KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DI KAUNTER PLB, PEJABAT DAERAH DAN TANAH PEKAN 2025 |
|
|
|
|
A. |
MAKLUMAT PELANGGAN |
|
|
1. |
* JANTINA |
|
|
|
2. |
* BANGSA |
|
|
|
3. |
* UMUR |
|
|
|
4. |
* PEKERJAAN |
|
|
|
B. |
PERKHIDMATAN DAN KEPAKARAN PEGAWAI |
|
 |
|
|
1. |
*
Kakitangan mesra pelanggan dan memberi layanan sebaiknya kepada semua pelanggan. |
|
|
|
2. |
*
Kakitangan memberi penjelasan yang tepat mengenai sebarang soalan diajukan. |
|
|
|
3. |
*
Kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan. |
|
|
|
4. |
*
Kakitangan mengamalkan 'Amalan Senyum' sepanjang berurusan dengan pelanggan. |
|
|
|
5. |
*
Kakitangan mudah menjawab sebarang pertanyaan yang diajukan.
|
|
|
|
|
|
TERIMA KASIH DI ATAS KERJASAMA TUAN / PUAN MELENGKAPKAN BORANG SOAL SELIDIK INI. SEMUA MAKLUMAT HANYA AKAN DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN KAJIAN INI SAHAJA. |