Cetakan Sistem e-Survey Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang 20/06/2025
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DI KAUNTER KHIDMAT PELANGGAN, PEJABAT DAERAH DAN TANAH MARAN 2025

MENDAPATKAN MAKLUM BALAS DARIPADA PELANGGAN DI KAUNTER PEJABAT DAERAH BAGI MENINGKATKAN LAGI MUTU DAN PENYAMPAIAN

 
A. MAKLUMAT PELANGGAN
 
  1. * Jantina
 
 
  2. * Bangsa
 
 
 
B. MAKLUMAT ASAS RESPONDEN
 
  1. * Umur
 
 
  2. * Pekerjaan
 
 
 
C. PERKHIDMATAN DAN KEPAKARAN PEGAWAI
 
 
  1. * Kakitangan mengamalkan 'Amalan Senyum' sepanjang berurusan dengan pelanggan.
 
 
  2. * Kakitangan mudah menjawab sebarang pertanyaan yang diajukan.
 
 
  3. * Kakitangan memberi penjelasan yang tepat mengenai sebarang soalan diajukan.
 
 
  4. * Kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan.
 
 
  5. * Kakitangan mesra pelanggan dan memberi layanan sebaiknya kepada semua pelanggan.
 
 
 
D. PANDANGAN DAN CADANGAN
 
 
  1. Apakah pandangan anda terhadap Pejabat Daerah dan Tanah Maran secara keseluruhan?
 
   
 
  2. Apakah cadangan anda untuk menambah baik perkhidmatan di Pejabat Derah dan Tanah Maran
 
   
 
 
TERIMA KASIH DI ATAS KERJASAMA TUAN / PUAN MELENGKAPKAN BORANG SOAL SELIDIK INI. SEMUA MAKLUMAT HANYA AKAN DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN KAJIAN INI SAHAJA.