Cetakan Sistem e-Survey Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang 20/06/2025
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN DI KAUNTER KHIDMAT PELANGGAN, PEJABAT DAERAH DAN TANAH MARAN 2025
MENDAPATKAN MAKLUM BALAS DARIPADA PELANGGAN DI KAUNTER PEJABAT DAERAH BAGI MENINGKATKAN LAGI MUTU DAN PENYAMPAIAN
A.
MAKLUMAT PELANGGAN
1.
*
Jantina
Lelaki
Perempuan
2.
*
Bangsa
Melayu
Cina
India
Lain-lain
B.
MAKLUMAT ASAS RESPONDEN
1.
*
Umur
18 hingga 30 Tahun
31 hingga 40 Tahun
41 hingga 50 Tahun
Melebihi 50 Tahun
2.
*
Pekerjaan
KAKITANGAN KERAJAAN
KAKITANGAN SWASTA
BEKERJA SENDIRI
SURI RUMAH TANGGA
PESARA
LAIN-LAIN
C.
PERKHIDMATAN DAN KEPAKARAN PEGAWAI
1.
*
Kakitangan mengamalkan 'Amalan Senyum' sepanjang berurusan dengan pelanggan.
1
2
3
4
5
2.
*
Kakitangan mudah menjawab sebarang pertanyaan yang diajukan.
1
2
3
4
5
3.
*
Kakitangan memberi penjelasan yang tepat mengenai sebarang soalan diajukan.
1
2
3
4
5
4.
*
Kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan.
1
2
3
4
5
5.
*
Kakitangan mesra pelanggan dan memberi layanan sebaiknya kepada semua pelanggan.
1
2
3
4
5
D.
PANDANGAN DAN CADANGAN
1.
Apakah pandangan anda terhadap Pejabat Daerah dan Tanah Maran secara keseluruhan?
2.
Apakah cadangan anda untuk menambah baik perkhidmatan di Pejabat Derah dan Tanah Maran
TERIMA KASIH DI ATAS KERJASAMA TUAN / PUAN MELENGKAPKAN BORANG SOAL SELIDIK INI. SEMUA MAKLUMAT HANYA AKAN DIGUNAKAN UNTUK TUJUAN KAJIAN INI SAHAJA.